annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandbediening KDL-32HX750

profile.country.NL.title
RodeSter
Ontdekker

Afstandbediening KDL-32HX750

De genoemde afstandsbediening werkt niet meer. Doet plotseling helemaal niks meer.

Wat is er aan te doen en waar kan ik eventueel een andere kopen die wel werkt voor dit type tv?

Heb hier en daar gekeken, kwam best wel interessante tegen, maar als ik verder lees staat dit nummer er niet op, dan houdt het heel snel op.

Graag je waardevolle reactie

Alvast dank en gr

Rode Ster

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Kijk eens wat er gebeurt als je de stekker 5 minuten van de stroom haalt.

profile.country.NL.title
RodeSter
Ontdekker

Halloo, afstandsbdiening heeft geen stekker!!!

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Uhhh, de tv toch wel, mag ik hopen?  Uitpluggen en kijken of deze ‘reset’ iets oplevert..

profile.country.NL.title
RodeSter
Ontdekker

Ja de tv doet het prima.

Ja de stekker van de tv uit en weer in. Kan het nog niet helemaal beoordelen maar doe we wat beter.

Hoe kan ik de afstandbediening openen? Dan kan ik deze eventueel schoonmaken als er vuil in zit.

Alvast dank

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Openmaken zonder kans op beschadiging lijkt me lastig, de contacten voor de batterijen kun je natuurlijk wel gemakkelijk schoonmaken. Hoop dat de reset van de tv al het gewenste resultaat heeft opgeleverd.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Als het allemaal niet lukt, wij hebben hier toen een afstandsbediening gekocht;

https://www.emerx.eu/search?s=KDL-32HX750&submit_=SEARCH&do=searchForm-submit

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Voordat er een nieuwe afstandsbediening wordt aangeschaft omdat je er vanuit gaat dat de oude het niet meer doet. Kan je d.m.v. de camera van je telefoon voor de afstandsbediening te houden, controleren ofdat de oude echt defect is.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
RodeSter
Ontdekker

Ja dankjewel voor je reactie.
Inderdaad, voor de camera van mijn mobiel werkt de afstandsbediening prima. Dus de afstandsbedineing is niet kappot, werkt prima.

Maar wat nu, wat moet ik doen?  Zonder camera doet ie het niet en met wel. Waar ligt het aan en waarom met camer wel?

Alvast dank

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het ligt mij bij dat het voorkwam in het verre verleden dat de infra rood module defect was.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!