Deel jouw ervaring!
Beste Sony,
Op 12 december 2018 heb ik een Sony HT-ZF9 soundbar gekocht bij MediaMarkt, met cashback van 120 euro. Ik heb de gevraagde registraties uitgevoerd en formulieren ingevuld en opgestuurd, inclusief het uitgeknipte serienummer, in 1 envelop.
Begin januari bericht van het Sony promotieteam:
Na meerdere mailwisselingen en telefoongesprekkenmet Marie-Lene, Sjan en Annika van het promotieteam met het verzoek om hulp krijg ik constant dezelfde standaardberichten: U dient het originele serienummer toe te sturen.
Dat kan dus niet en dat weet u zelf waarschijnlijk ook, aangezien de verpakking maar 1x het serienummer bevat. Het originele nummer heb ik opgestuurd en is volgens uw medewerkers zoek geraakt. Maar.. dat is niet het probleem van Sony, laten ze mij weten. Het feit dat het serienummer zoek geraakt is wordt vervolgens mijn probleem gemaakt.
Daarom zoek ik iemand die welwillend is om me te helpen dit probleem op te lossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.